Kaartverkoop

TICKETS
De verkoop van tickets start, voor onze Vrienden, op 1 mei 2017. Zij kunnen exclusief tickets kopen tot en met zondag 14 mei. Vanaf maandag 15 mei kan iedereen tickets kopen.

ONLINE
Het kopen van een ticket gaat heel gemakkelijk online. Voeg de voorstelling of activiteit toe aan uw winkelmandje. Kies het aantal personen en klik rechtsboven op ‘Ga Verder’. U heeft dan 15 minuten om de reservering af te ronden of om meer voorstellingen toe te voegen aan uw winkelmandje. Klik op ‘Afrekenen’ als uw bestelling gereed is. Wij vragen u om uw e-mailadres zodat wij u het online ticket kunnen toesturen. Vul daarom uw mailadres secuur in! Klik weer op ‘Ga Verder’, vul uw gegevens in (de velden met * zijn verplicht). In de laatste stap kunt u per iDeal betalen. U ontvangt de tickets in uw mailbox. Geen ticket ontvangen? Check dan of het spamfilter van uw mailprogramma dit wellicht heeft tegengehouden. Is dat niet het geval, bel dan de theaterkassa (di-vr, 9-13 uur).

THEATERKASSA
De theaterkassa is geopend van dinsdag tot en met vrijdag tussen 9.00 – 13.00 uur en een uur voor aanvang van de voorstelling. Indien voorradig kunt u ook dan uw tickets kopen. Is een voorstelling uitverkocht, dan wordt dat kenbaar gemaakt op de website. U kunt aan de theaterkassa contant betalen en pinnen. We accepteren de theater- en concertbon en de podium­cadeaukaart.

TELEFONISCH OF PER E-MAIL RESERVEREN
U kunt tickets telefonisch reser­veren tijdens openingstijden van de theaterkassa. U bereikt de theaterkassa via 0172-618484. U geeft bij de reservering uw e-mailadres door. Daarop ontvangt u een link waarmee u uw gereserveerde kaarten per iDeal kan betalen. Deze link is 48 uur geldig. Indien u de betaling niet binnen 48 voldoet, vervalt uw reservering.

Wilt u per e-mail reserveren, mail dan naar info@evertshuis.nl. Uw mail wordt behandeld tijdens de openings­tijden van de theaterkassa. Ook hiervoor geldt dat u, om te betalen, een link toegestuurd krijgt die 48 uur geldig is.

RETOURNEREN TICKETS
U kunt tot uiterlijk drie dagen vooraf­gaand aan de voorstelling, uw gekochte tickets inwisselen voor een waarde­bon van het­zelfde bedrag. Wij rekenen dan € 3,50 administratie­kosten. Binnen drie dagen voorafgaand aan de voorstelling kunnen wij de gekochte tickets niet meer omwisselen voor een waardebon. Geld retourneren doen we in geen enkel geval.

TICKET INCL. DRANKJE
Is uw ticket inclusief drankje, dan staat er tijdens de pauze of na afloop van de voorstelling een drankje voor u klaar.

STOELNUMMER
Op uw ticket staat meestal een rij- en stoelnummer vermeld. Die specifieke stoel is dan voor u gereserveerd. Er zijn ook voorstellingen waarvoor geen stoelen zijn gereserveerd. U kunt dan gaan zitten waar u wilt. Dit geldt voor de meeste films en kindervoorstellingen. Wilt u graag vooraan zitten? Wees dan op tijd!

MOBIELE TELEFOONS UIT
Schakel uw mobiele telefoon tijdens de voorstelling uit.

BEELD- EN GELUIDSOPNAMEN
Het maken van beeld- en geluids­opnamen tijdens de voorstelling is niet toegestaan.

AANVANGSTIJD
Zorg dat u op tijd bent. Alle voorstellingen beginnen precies op de tijd die staat aangegeven op het ticket. Laatkomers storen zowel de artiesten als het publiek. Als de voorstelling is begonnen, heeft u geen recht meer op toegang.

VRAGEN?
Voor, tijdens en na de voor­stellin­gen zijn gastvrouwen aanwezig. U herkent hen aan de rode jasjes en de naambadges. Zij helpen u graag.